نسبت "قدرت به وزن" یک مفهوم از نقل قول در دوچرخه سواری است - به ویژه توسط دوچرخه سواران که خود را در حال مبارزه هنگامی که زمین بالا می رود. این نیز یک فرمول است که بسیاری از متقاضیان گراند تور مقدار بسیار زیادی از اهمیت قرار داده است. اندرو همیلتون توضیح می دهد که چرا قدرت به وزن مهم است و چگونه می توانید خود را بهبود بخشید.


یکی از دوستانم یک روغن بنزین مشتاق است که اتومبیل را برای زندگی آماده می کند. او اغلب جوک می گوید: "به عنوان دوچرخه سواران، ما نمی توانیم قدرت بیشتری را خریداری کنیم - ما باید ماهیچه ها و بدن هایمان را برای تولید آن آماده کنیم و این آسان نیست. در حالی که بهبود تناسب اندام شما می تواند میزان قدرت شما را افزایش دهد. تولید، فیزیولوژی انسانی بدان معنی است که برای دستاوردهایی که می تواند به این طریق به دست آید محدود است.


خوشبختانه، با این حال، مقدار مطلق قدرت در اختیار شما، تنها عامل تعیین کننده عملکرد اکثر دوچرخه سواران نیست. مقدار جرمی که باید حرکت کنید - یعنی وزن بدن شما نیز بسیار حیاتی است. این به این دلیل است که تسریع جرم یا جابجایی جرم در برابر نیروی جاذبه نیاز به قدرت دارد. به این ترتیب، به این معناست که اگر توده ای کمتری داشته باشیم، باید قدرت کمتری برای حرکت آن داشته باشید.


برای دوچرخه سواران که سوار نمیشوند، جادههای کاملا صاف و صاف هستند که به همان اندازه که حداکثر توان خروجی آنها مهم است، مقدار قدرت است که میتواند در رابطه با وزن بدن - نسبت قدرت به وزن تولید شود - معمولا در وات به ازای هر کیلوگرم برای اندازه گیری نسبت قدرت به وزن، حداکثر توان خروجی (در وات) را با توده بدن خود در کیلوگرم (کیلوگرم) تقسیم کنید. برای مثال، سوار 80 کیلوگرمی با حداکثر توان خروجی 280 وات دارای نسبت قدرت به وزن 3.5 وات بر کیلوگرم (معمولا به صورت 3.5 وات / کیلوگرم یا 3.5 وات کیلوگرم-1) است.


>>> آیا می توانم رژیم غذایی را برای دوچرخه سواران برطرف کنم؟


نسبت قدرت به وزن مهم است، زیرا این پیشگویی خوبی از عملکرد است. دو دوچرخه سوار را دوچرخه سواری کنید: دوچرخه سوار A می تواند حداکثر توان خروجی 250 وات را حفظ کند در حالی که دوچرخه سواری B فقط 225 وات را اداره می کند. ما می توانیم با اطمینان پیش بینی کنیم که A سریعتر از B باشد. با این حال، در جاده ناهموار، قدرت به وزن شروع می شود مهم است. اگر هر دو دوچرخه سوار وزن 80 کیلوگرمی داشته باشند، A هنوز سریع تر می شود. اما اگر A وزن 80 کیلوگرم و وزن ب 68 کیلوگرم باشد، نسبت قدرت به وزن دوچرخه سوار 3.13W / kg است در حالیکه B 3.31W / kg است. در یک جاده صاف، ممکن است در آن زیاد نباشد، اما به تپه ها سر بزنید و این یک دوچرخه سوار B است که از بین می رود.


جدول: نسبت قدرت به وزن / وات بر کیلوگرم برای طیف وسیعی از وزن سوار و خروجی های قدرت

120w 150w 180w 210w 240w 270w 300w 330w 360w 390w

45 کیلوگرم 2.7 3.3 4.0 4.7 5.3 6.0 6.7 7.3 8.0 8.7

50 کیلوگرم 2.4 3.0 3.6 4.2 4.8 5.4 6.0 6.6 7.2 7.8

55 کیلوگرم 2.2 2.7 3.3 3.8 4.4 4.9 5.4 6.0 6.5 7.1

60 کیلوگرم 2.0 2.5 3.0 3.5 4.0 4.5 5.0 5.5 6.0 6.5

65 کیلوگرم 1.8 2.3 2.8 3.2 3.7 4.1 4.6 5.0 5.5 6.0

70 کیلوگرم 1.7 2.1 2.6 3.0 3.4 3.8 4.3 4.7 5.1 5.6

75 کیلوگرم 1.6 2.0 2.4 2.8 3.2 3.6 3.0 4.4 4.8 5.2

80 کیلوگرم 1.5 1.9 2.2 2.6 3.0 3.4 3.8 4.1 4.5 4.9

85 کیلوگرم 1.4 1.8 2.1 2.5 2.8 3.2 3.5 3.9 4.2 4.6

90 کیلوگرم 1.3 1.7 2.0 2.3 2.7 3.0 3.3 3.7 4.0 4.3

95 کیلوگرم 1.2 1.6 1.9 2.2 2.5 2.8 3.2 3.8 3.8 4.1

درک نسبت قدرت به وزن / وات در هر کیلوگرم

از آنجا که نسبت قدرت به وزن با قدرت فرمول ساده (وات) و جرم (کیلوگرم) تعیین می شود، امیدوارم حتی بیشتر خوانندگان غیر ریاضی بتوانند درک کنند که سه راه برای افزایش نسبت قدرت به وزن شما وجود دارد:


در حالی که وزن خود را ثابت نگه دارید، قدرت خروجی خود را افزایش دهید

ثابت نگه داشتن خروجی خود را در حالی که کاهش وزن خود را

افزایش قدرت خود را در حالی که همچنین کاهش وزن خود را.

همچنین به این نتیجه می رسد که اگر قدرت خروجی شما افزایش می یابد اما وزن شما نیز افزایش می یابد، نسبت قدرت به وزن شما ممکن است بهبود نیافته باشد. همانطور که در مورد دوچرخه سواران است که وزن کم دارند اما در قدرت حداکثر کاهش می یابد - چیزی که ما به آن بازگشت. جدول 1 ارتباطات قدرت، وزن و قدرت به وزن را با جزئیات بیشتری نشان می دهد. با نگاهی به جدول 1، متوجه شدید که نسبت قدرت به وزن افزایش می یابد، به دلیل افزایش قدرت تولید و کاهش وزن بدن، یعنی بالاتر و به سمت راست در این جدول. توجه داشته باشید که مقدار نسبت قدرت به وزن داده شده (ما 3W / kg برجسته) را می توان در خروجی قدرت مطلق بسیار پایین تر زمانی که جرم دنده کم است. به عنوان مثال، یک سوار 50 کیلوگرمی که تنها 150 وات در حال چرخش است، همان نسبت قدرت به وزن را به عنوان یک سوار 90 کیلوگرمی از 270 دور بریزد.


>>> نحوه سوختن چربی در سواری صبح


در حال حاضر فرض کنید این سوارکار 90 کیلوگرمی نیاز به نسبت قدرت به وزن دارد. اگر 10 کیلوگرم (تا 80 کیلوگرم) تخلیه شود، نسبت قدرت به وزن از 3.0 تا 3.4 وات / کیلوگرم می رود - این یک پیشرفت بزرگتر از ماندن با همان وزن است و کار با تناسب اندام هوازی برای افزایش قدرت خروجی تا 300 وات . این نشان می دهد که چرا توزیع جرم بیش از حد بدن (چربی) در بهبود عملکرد بسیار موثر است - حتی اگر تناسب اندام هوازی شما باقی می ماند.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : قدرت ,کیلوگرم ,نسبت ,دوچرخه ,خروجی ,سوار ,نسبت قدرت ,دوچرخه سواران ,دوچرخه سوار ,توان خروجی ,حداکثر توان ,تناسب اندام هوازی ,برای دوچرخه سواران
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود و معرفی بازی اعصاب و روان پهلوان بی مزار شهید ابراهیم هادی پیوند پاک David چت روم کلبه ی شطرنجی آینه ها بیدارند ... اسرائیل و شناخت فرهنگ صهیونیسم